27 Mayıs 2010 Perşembe

Uzun bir aradan sonra

Yoğun final haftasından sonra siz değerli okuyucularımla yeniden buluşmaktan gurur duyuyorum.Geri dönmemle beraber endustri.blogspot da 4 tane yazıyı servise sundum.Planlamam çerçevesinde 10-15 tane daha bu tip rehber yazılar oluşturacam.Bu rehber yazılarda konuyla ilgili kısa bir brifing verdikten sonra akabinde türkçe ingilizce kaynak kitapları web kaynaklarını videoları ve akademik dergileri sizlere tanıtıyorum.Çok işinize yarayacağından eminim.En azından aramayla geçen zaman kaybınızı önlüyorsunuzdur.İnanın googleda bi şey arayıp bulmak o kadar da kolay değil.Arama sonuçlarının belli filtrelerden geçmesi gerekiyor.Çok alakasız saçma sapan sonuçlar karşınıza çıkabiliyor maalesef.

Rehber tipi yazılarımı bitirdikten sonra endüstri mühendisliği konuları ile ilgili ücretsiz veya ücretli yazılım paketlerini sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.Sonrasında site misyonunu büyük bir ölçüde tamamlamış olacak.Teknik terimler ingilizce-türkçe sözlüğü oluşturma düşüncem vardı ama çok vakit olacağını düşünerek bu işten vazgeçtim.Piyasada zaten böyle bir kitap mevcut.Bütün bu planlarını gerçekleştirdikten sonra ne yapacaksın derseniz?.Güncel ekonomi şirket haberlerini endüstri mühendisi gözüyle incelemeye aldığım yazılarımı sizlerle paylaşacam.Bu tip yazılarımı endustri.blogspot da görmüşünüzdür.Onlardan biri Metro Turizm ve Tesis planlama idi.Şimdilik yazacaklarım bu kadar lütfen bana eleştirilerinizi ve önerilerinizi bildirmekten kaçınmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder