1 Mart 2017 Çarşamba

Yeni Web Sitesi

Uzun zamandır kafamın içinde yapmayı düşündüğüm ama bir türlü harekete geçemediğim web sitesi için 5 Şubat 2017 tarihinde harekete geçtim ve derin analitik ismini vererek açılışını gerçekleştirdim.Sitenin ana konuları İş Analitiği,Yapay Zeka,Optimizasyon,Veri Madenciliği üstüne kurulu olmakla birlikte yazılım (Python,R) ve teknoloji (Nesnelerin Interneti) konularını da içermektedir.

Gerçekten çok niş bir alanda web sitesi açmış olduğumu söylemeliyim.Bırakın Türkiye'yi ABD'de bile İş Analitiği çok yeni bir disiplin olarak ortaya çıktı.Ben de İş Analitiği kavramını daha önceden  duymakla birlikte gerçek anlamda ne olduğunu öğrenmem bir iş toplantısında gerçekleşmişti.Bir yıldır İş Analitiği ile yakından ilgileniyorum.Bu geçen zamanda okuduğum kaynakları ve dökümanları sakladım.Ve bu kaynakları kullanarak  Derin Analitik olarak adlandırdığım bu web sitesini açmış oldum.Şu an tam olarak bu sitenin nasıl bir şey olacağını tanımlayamıyorum çünkü bu tarzda bir web sitesi bulamadım.

Web sitesini açalı tam 25 gün geçti.Web sitesi yönetmek inanın blogger'da blog yazmaktan çok daha meşakkatli bir iş.Hem de bunu Wordpress gibi hazır bir platform'da yapmama rağmen (Wix'de yaptım) epeyce bir iş çıkarıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder