15 Şubat 2016 Pazartesi

Şubat Yol Haritası

Bazı özel işlerimi de hallettikten sonra Data Science (Veri Bilimi) çalışmalarıma kaldığım yerden tam olarak yoğunlaşabilirim.Bunun için de ajandam da üç adet başlık oluşturdum.Başlıklar şöyle 1-Web Scraping 2-Kaggle Competition  3-Data Science Projesi .  Web Scraping , Data Science projelerinde veri setlerini oluştururken kullanılan yöntemlerden birisidir.Web Scraping,kod yazarak web sitelerinde istenilen verilere otomatik olarak erişmeyi ve elde etmeyi sağlayan bir yöntemdir.Web Scraping ile ilk tanışmam DataQuest üzerinde DataScientist eğitimi içinde gerçekleşmişti.Bu sefer  bu bilgiyi Harvard'ın Data Science eğitim notları ile IPython Notebook üzerinde uygulamalı olarak pekiştirmek istiyorum. Sonrasında ise Data Scientist (Veri Bilimci) ler için sosyal bir topluluk olan ve içinde para ödüllü Data Science proje yarışmaları düzenleyen  Kaggle 'da  bir Data Science proje yarışmasına katılacağım.Bu sayede  Data Science işinde hangi seviyede olduğumu ve eksik bilgilerimi tespit etme fırsatım olacaktır.Son başlıkta ise bu işi daha profesyonel hale getirip hazırlayacağım iş akış şemasına sadık kalarak  çok daha detaylı derin nitelikli bir proje hazırlamayı düşünüyorum.Bu işler ne kadar zaman alır şu an için kestiremiyorum.Amacım olabildiğince yüksek performanslı çalışıp en kısa zamanda bu işleri sonuçlandırmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder