15 Şubat 2016 Pazartesi

Kısa bir aradan sonra ...

Data Science üzerine yaptığım çalışmalarıma kısa bir ara vermek durumunda kaldım.Araya günlük özel hayatın getirdiği işler girdi...

Data Science çalışmasına gelince ,temel seviyede bir veri bilimi projesi hazırlayabilmek için gerekli eğitimleri tamamladığımı söyleyebilirim.Maddi imkanlarım ve kabiliyetim ölçüsünde bu eğitimi tamamladım.Proje çalışmasına başlamadan önce biraz Web Scraping konusunda DataQuest'de öğrendiğim bilgileri  IPython Notebook üzerinde pekiştirmek istiyorum.Web Scraping gerçekten Data Science işinin çok önemli bir silahı.Bu önemi geçenlerde Ebay.com üzerinde belli ürünlerle ilgili data analizi işi yaparken daha da iyi anladım.Yapacağım proje ile ilgili de  kafamın içinde şu sıralar genel konsept fikirler oluşmaya başladı.Bütün bu Data Science ile ilgili yaptığım çalışmalara  çok ciddi bir bakış açısıyla yaklaşıyorum.Hani CV'im  de  görünsün , iş mülakatlarında anlatacağım bir hikaye olsun gibi bir mantıkla katiyyen düşünmüyorum.Bu işten uzun vadeli çok büyük kazanımlar hedefliyorum.Kazanımları sadece para olarak  düşünmeyin.Daha iyi hizmet vermek de bir kazanımdır,iyileştirmedir.Eğer bir haber sitesi, ziyaretçilerine anlık ve doğru  olarak son dakika haberlerini sunabiliyorsa  bu bir kazanımdır.Sonuç olarak müşteri memnuniyeti artacak ve haber sitesi müşteri sayısını arttıracak  ve daha çok reklam alarak bu işten kazancını her halükarda arttıracaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder