7 Ocak 2016 Perşembe

Sitenin Trafik Kaynakları



Evet durum böyle . En çok ziyaretçiyi İsrail'den toplamışım.Sitemde çok  az İngilizce ifade kullanmama rağmen  trafiğin %75'i Türkiye dışından gelmiş.Bu verilere alt yapısını kullanıyor olduğum Google  Blogger Analitik servisi üzerinden ulaştım.Tabii ki önemli olan ziyaretlerde devamlılık süresidir.İngilizce içerik bulamayınca yabancı ziyaretçiler muhtemelen geri dönecekler ve bir daha kapımı çalmayacaklardır.Arada onları da  memnun etmek gerekir.Genel olarak baktığım zaman  4 bin seviyesinde bir ziyarete ulaşmışım.Bence kişisel bir site için  6-7 ay gibi bir sürede fena bir rakam değil.Zaten reyting gibi bir kaygım da yok.Bu siteyi oluşturmam da en büyük neden kariyer amaçlıydı.İş bulmama daha hızlı etki eder diye düşünmüştüm ama sonuç alamadım henüz.Belki de son paylaştığım İş Zekası örnek projeleri piyasa açısından  vasat  yetersiz seviyedeydi.İşin doğrusu acele ile uyarlanmış projelerdi bunlar.Kopya çekmedim  fakat  ana yapı olarak Microsoft'un örnek eğitim projelerini esas almıştım.Sanırım daha gerçekçi verilere dayalı tamamen özgün bir projeyle çıksam daha etki edecek gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder