15 Haziran 2015 Pazartesi

MCSE:BI'a tam gaz devam


5 gün önce Microsoft Virtual Academy'de başlamış olduğum MCSE:BI kursuna kesintisiz devam ediyorum. Şu an beş dersten ikisini (Querying MS SQL ve Administering MS SQL) tamamlamış bulunmaktayım ve  Implementing a Data Warehouse with a SQL  ( SQL ile Veri Ambarı oluşturma)  Server dersinin  ikinci modülüne geçmiş bulunmaktayım.



Sunumların hepsi İngilizce dilinde yapılmış.Eğitmenler mümkün mertebe basit konuşma dili kullanmışlar.Ücretsiz olmasına karşın sunumların içeriğini gayet iyi buldum.Her konuya ait demo (örnek gösterimler) yapılmış ve anlatılmış.Querying MS SQL'in bazı konularında demolar es geçilmiş.Her eğitimi bitirdiğinizde yukarıdaki gibi imzalı e-sertifika alıyorsunuz.Sertifika  hemen kaydınıza geçmiyor.Sanırım izlediğiniz sunumların süre kontrolü yapıldıktan sonra sertifikanızı alıyorsunuz.Çünkü her sunuma tıklandığında o sunumun tamamlandığına dair tick işareti hemen geliyor.Bu uyanıklığı önlemek için süre kontrolü yapıyor olabilirler.

Querying MS SQL'ü bitirdikten sonra 6-7 saat kadar pratik yaptım.Bu pratik esnasında hatalar ve yeni bilgiler (between 'değer1' and 'değer2'  kıyaslamayı küçükten büyüğe doğru yapıyor yani değer1

Şu an itibariyle Implementing a Data Warehouse with a SQL  sunumlarını izliyorum.Bu konu bittikten sonra da İş zekası konuları başlıyor.Sunumlar bittikten sonra da SQL 2012'de İş Zekası projeleri yapmaya çalışacağım.Proje yazmak benim için iyi bir sınama olacak.Kendimi bu işte değerlendirmek ve bilgimi ölçmek açısından da proje yazmak önemli bir fırsat olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder