3 Temmuz 2015 Cuma

Bir engel daha geride ...

Oh!.Nihayet kaldığım yerden SSRS ile Report Builder üzerinde rapor tasarlamaya devam edebilirim.Dünden beri birkaç  zincirleme sorun yüzünden yerel servera "localhost"  bağlantı kuramıyordum.Visual Studio üzerinden localhost/report server a bağlantı problemini çözmekle uğraşırken başka bir sorun ortaya çıkmıştı.Bu sorunu da yeniden sıfır  kurulum yapmakla çözebildim.SQL 2014'ü kurarken küçük bir sorun daha yaşadım.Server'ın instance'ını  kendim yazdım ve sonucunda serverlara bağlanamadım.Instance'ı default ismiyle "MSSQLSERVER" seçmek gerekiyormuş.  İş Zekası araçlarını kullanabilmek için de  SQL Server Data Tools 'un  Mayıs 2015 tarihinde çıkan yeni versiyonunu çektim. Bu versiyonu Visual Studio 2012 içindir.2013 için ise şunu indirmeniz gerekiyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder