10 Temmuz 2015 Cuma

Öncelikli işler OK

Ajandamda yer alan çok öncelikli işleri dün gece tamamlamış oldum.Bu öncelikli işler , çalıştığım iş yerlerinde gerçekleştirmiş olduğum Endüstri Mühendisliği Projelerini , şirketlerin özeline dokunmayacak  şekilde görsel örnek ve raporlarla anlatan powerpoint sunum dosyalarıydı.Bu projelerin tamamı, mevcut iş programı dışında yapılan ekstra işlerdi.Proje fikirlerini ve kararlarını kazandığım deneyimler sonucunda tamamen bireysel olarak aldım.Yaptığım projelerin şirketler açısından resmi bir tarafı olmasa da  kuşkusuz ki o şirkete katkısı olacak çalışmalardı.Yani bir işi iyileştirmenin ya da iyileştirme fikri sunmanın zaten nesi kötü olabilir ki ?.Ki bu işi de  şirketin bana sunduğu mesai saatinin dışında yapmış isem ...

Diğer bir yandan  blogspot.com uzantılı  blog adresimi değiştirmeye karar vermiştim.Aradım,taradım uygun fiyatlı bir alan adı satıcısı buldum.7 temmuz'da alan adını aldım.Blogger üzerinden domain yönlendirme ayarlarını da şuradan yaptım.Taşıma işlemi 48 saat sonunda gerçekleşti.

Şimdi ajandamda kaldığım noktadan , SSRS üzerinden çalışmaya devam edebilirim.Bugün işlere bir ara verdim.Sebebi de  geçen hafta Cumartesi-Pazar ve hafta içinde sunumlar için tam gün çalışmamdı.Ramazandır,yazdır,sıcaktır devreleri yakmanın hiç lüzumu da yok  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder