12 Temmuz 2015 Pazar

Terminator Genisys



Çocukluğumuzun başyapıtı , kült filmler  kategorisinde kafaya oynayan bir şaheseri yeni çekimle IMAX bir sinemada izleme şansım oldu..Oyuncular listesine bakılırsa, film esnasında en çok  Arnold abimiz , Jason Clarke , Emilia Clarke ( Kardeş değiller soyad benzerliği ) ve Jai Courtney  sahnede yerini aldı.Oyunculuklarda sırıtan bir durum göremedim bununla birlikte  üst düzey bir performans ta yoktu.Film sırasında zaman zaman  Arnold abimizin yaşlılığıyla ilgili kısa espriler seyircileri gülümsetti.Arnold abi de yaşına rağmen (68 yaşında)  oldukça fit ve güçlü görünüyordu.Diğer bir yandan film bize internet,mobil cihazlar ve işletim sistemlerine olan aşırı bağımlılığımızla  ilgili eleştirel mesajlar da veriyordu. Bir sahnede terminatör robot, yeni gördüğü silahları ve cephaneleri tanıdığında  armsandweapons.com sitesinden okuyarak öğrendiğini :) söylüyordu.Böyle güzelce ayarlanmış yerinde mesajlar vardı .Nitekim senaryonun finali de bir işletim sisteminin kaderi ile ilgiliydi.

Filmin senaryonusu ve akışını  beğenmekle birlikte  3d görsel tarafını pek yeterli bulamadım.Bir Avatar ya da GodZilla'daki görsel şov burada yoktu.Görsel efektler daha iyi yapılabilirdi diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder