2 Temmuz 2015 Perşembe

Yeni Rota : SSRS

SSAS  "Analiz Servislerinde" MSDN'de yer alan örnek projeyi adım adım uygulayıp sonrasında genişletmiş ve özgün kılmış olduğum yeni proje bitiminden sonra  yeni rotam  SSRS "Raporlama Servisleri" yönüne çevrildi. Toplam 6 konudan oluşan eğitimin  1.adımını tamamladım ve  ilk SSRS raporumu oluşturdum.Raporu deploy komutu ile yayınlayabilmek için öncelikle   Project>>"Projeİsmi" Properties>>Deployment>>TargetServerURL kısmına raporu yüklemek istediğiniz server adresini kayıt etmeniz gerekli.Benim gibi kişisel bilgisayarınızda raporları görüntülemek deneme veya test yapmak istiyorsanız  url adresini  "localhost/ReportServer"   olarak girip native mode üzerinde yayınlama yapabilirsiniz.


Rapor  tarih ve sipariş numarası bazında gruplama yaparak ; ürünlerin sipariş toplam,günlük toplam ve genel toplam değerlerini sunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder