1 Temmuz 2015 Çarşamba

ÖZGEÇMİŞ

Kişisel Bilgiler
Ad-Soyad: Osman EMRE
Mail Adresi:osmanemre@gmail.com
Doğum Yılı: 1984
Doğum Yeri: SAKARYA

Özet Bilgi
Lojistik Uzmanı,Üretim Mühendisi,İş Etüdü,Verimlilik ve Performans Yönetimi,İş Zekası,Veri Madenciliği,Raporlama,ERP

İş Deneyimi
Üretim Mühendisi-Plastik Enjeksiyon Fabrikası-Fırat Plastik Kauçuk ve A.Ş.
Üretim Kontrol,İş Etüdü,Verimlilik ve Performans Yönetimi,Stok Kontrol,ERP

Üretim Mühendisi-Kesimhane Atölyesi-Özak Tekstil
Üretim Kontrol,İş Etüdü,Verimlilik ve Performans Yönetimi,Üretim Takip Sistemi,ERP

Lojistik Uzmanı-Yurt İçi Dağıtım Departmanı-Horoz Lojistik A.Ş.
Raporlama,Sevkiyat ve Teslimat Takibi,Hasar Süreci Yönetimi,İş Yükü Planlama,Araç Rotalama ve Dağıtım Planlama,ERP

Öğrenci Asistan-Enformatik Bölümü-Sakarya Üniversitesi
Web Programlama,Macromedia Dreamviewer,İçerik Düzenleme

Eğitim Bilgileri
Endüstri Mühendisliği Yüksek Lisans - Sakarya Üniversitesi - 2011
Endüstri Mühendisliği Lisans - Sakarya Üniversitesi - 2010

Yabancı Dil
İngilizce iyi seviye

Eğitimler
MCPD Yazılım Uzmanlığı-Kariyer Mimarı
Microsoft Solutions Expert Business Intelligence-Microsoft Virtual Academy
İç Tetkik  Eğitimi-Gelişim Danışmanlık

Seminerler
Performans ve Verimlilik yönetimi,İş gücü planlama,İş Etüdü - Barsesa Danışmanlık

Projeler
Çok Boyutlu Modelleme-SQL Server 2012 Analysis Services-AdventureWorks Cycles (kurgusal firma)
Excel'de verimlilik şablonu oluşturulması ve verimlilik takibi-Fırat Plastik ve Kauçuk A.Ş.
Plastik Enjeksiyon Fabrikasında İş Etüdü Çalışması- Fırat Plastik ve Kauçuk A.Ş.
Kesimhane Atölyesinde Grup Zamanlama Tekniği ile Kayıp Zaman Analizi yapılması-Özak Tekstil
Barkod sistemi ile Üretim Takip Sistemi Kurulumu-Özak Tekstil
Logware programı ile Araç Rotalama ve Dağıtım Planlama - Horoz Lojistik









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder